måndag 19 juni 2017

Ponnybesök i Bengtsfors!

Idag har jag och min lilla stjärnhäst varit till Björkåsens korttidsboende i Bengtsfors! 😃💖
Efter mitt besök i Ed för 1,5 vecka sedan hörde enhetschef Hanna från Bengtsfors kommun av sig och undrade om jag kunde komma till dem också, hon ville gärna ha besök så snart som möjligt eftersom det snart är semestertider; självklart ordnade vi det!
Jag visste innan att dessa "ponnybesök" hos äldre skulle vara givande men inte SÅ HÄR GIVANDE! Så mycket glädje, kärlek och minnen som kommer fram för alla inblandade! Just idag var det även några förskolebarn som kom för att hälsa på Bella och hon skötte sig förstås utmärkt. 😍
Jag vill passa på att TACKA för all positiv respons jag och Bella har fått för vårt lilla ideella "påhitt"! Dessa besök har vi gjort gratis, kort o gott för att vi vill sprida kärlek, glädje och omtanke.
Fler bilder från dagens besök kommer senare! 
//Emma Blad


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar