fredag 18 augusti 2017

Begravning för Lisbeth

Igår var det dags, dags att möta den overkliga situationen att gå på min vän och mentor Lisbeths begravning. Kyrkan var fullsatt, vilket jag trodde innan och har full förståelse för.
En av Sveriges främsta hästmänniskor som har gett så mycket till världen och bidragit så oerhört mycket till väldigt många hästar och människor finns inte längre i sin fysiska form.
Jag känner sorg, och tacksamhet.
Så oerhört tacksam för allt hon bidragit med till mig som både person och hästmänniska.
Jag har inte sagt adjö och kommer inte heller att göra, hon kommer att leva vidare på så många sätt.
Bilden visar hästcoachernas blomsterhjärta med en liten symbolisk repgrimma på till och med, blev så nöjd 
Fantastiska, inspirerande Lisbeth, Vila i frid 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar