fredag 11 augusti 2017

Erbjuder lastträning

LASTTRÄNING
Upplever du och din häst motstånd i momentet lastning? Jag kan komma hem till er och bidra i lastträning! För dig som inte har egen transport finns det möjlighet att jag kan ta med min 👍
I min träning använder jag inte godis eller tvingande metoder. Genom konkreta övningar bygger vi upp en ärlig och tydlig kommunikation där din häst är närvarande med målet om att ni båda ska uppleva mer trygghet kring och i transporten och lastningsmomentet.
Varmt välkommen att höra av dig om du skulle vara intresserad!
Det är individuellt hur många träningar som varje häst behöver. Samtidigt vill jag att Du som bokar lastträning hos mig räknar med minst två tillfällen ganska tätt för att jag ska kunna bidra till er på bästa sätt.🙂
Gå gärna in på min hemsida och läs ord från mina elever:
https://horsma.se/elevers%20ord.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar