söndag 2 april 2017

Alla har inte facebook


Jag är ganska aktiv på Facebook, visar och berättar vad som händer i företaget, hur det går med mina hästar och olika uppdrag som jag är ute på som hästcoach m.m.
Då och då kommer jag att tänka på er som av olika anledningar inte har Facebook, så nu slog jag slag i saken och startade en liten blogg, helt enkelt för att alla ska ha möjlighet att följa mig om man finner det intressant. 
Bloggen kommer i stort sett vara en "back-up" till min Facebooksida med i stort sett samma inlägg som där, en del korta vardagliga inlägg och en del längre reflektioner i min vardag som hästägare och hästtränare med metoder som sträcker sig utanför det traditionella.

Jag kommer inom kort berätta mera o mig, företaget och mina djur så det blir lättare för dig att hänga med! Hoppas att du ska trivas, tack så länge för att du tittade in!

Take care! 
Hästcoach Emma Blad


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar